בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

סגנונות של שרשראות יהלומים

בדומה לסגנונות עיצוב של טבעות יהלומים, גם שרשראות יהלומים מתהדרות במספר בודד של סגנונות עיצוב קלאסיים מרכזים, שתמיד נשארים באופנה. בכל אחד מהסגנונות האלה יש אינספור אפשרויות עיצוב שונות, המאפשרות למעצבים ליצור שפע של עיצובים – מתאימים לכל אישה ולכל רמה של תקציב.

 

אלה סגנונות העיצוב הבולטים, של שרשראות יהלומים שכדאי לכם להכיר:

 

 

שרשרת יהלום סוליטר (יהלום אחד)

שרשרת יהלום סוליטר, מאופיינת בעיצוב של תליון יהלום מרכזי, בדרך כלל גדול יחסית.

את היהלום אפשר לעצב בצורות שונות – טיפה, עיגול, או כל צורה מתאימה אחרת. אבל יש בין כל העיצובים השונים 4 קווי דמיון:

  1. כולם עם יהלום אחד בולט במרכז התליון
  2. הם לעולם לא יוצאים מהאופנה, בזכות העיצוב הקלאסי והפשוט.
  3. נהוג להקפיד על עיצוב פשוט ללא עיטורים רבים, כדי להשאיר את האבן העיקרית במרכז תשומת הלב. לכן, סגנון זה גם נקרא סוליטר – בודד, או לבד.
  4. תכשיטים בסגנון סוליטר נחשבים מרשימים ויוקרתיים למראה, אך גם פשוטים ואלגנטיים ולכן מתאימים לכל סגנון לבוש ואופנה.

שרשרת יהלום בסגנון וינטג’

שרשראות יהלום וינטג’ מאופיינות במראה מלכותי. הן יכולות להיות צבעוניות, או בגוונים אחידים, עם מאפיינים ויקטוריאניים, או תקופתיים, הן יכולות להיות משובצות יהלומים, או אבני חן אחרות.

לרוב, כדי להעניק לשרשראות וינטג’ את המראה המלכותי האופייני, נהוג לעצב אותן עם אבן גדולה אחת מרכזית בקצה השרשרת, כאשר לאורך השרשרת מוסיפים אבנים קטנות יותר.

העושר העיצובי הופך שרשראות וינטג’ למלכותיות ומרשימות במיוחד ולכן הן מתאימות בעיקר לאירועים חגיגיים או חשובים וניתן לענוד אותן עם מגוון רחב של סגנונות לבוש – הן תמיד נמצאות במרכז הפוקוס.

 

שרשרת יהלומים מפוזרים

סגנון עיצוב זה נחשב מודרני יחסית והוא גם הופך פופולארי יותר עם השנים. שרשרת יהלומים מפוזרים מעוצבת כך שיהלומים מפוזרים לכל אורך השרשרת, לפעמים בסגנון שמזכיר חוליות נוצצות. שרשרת בסגנון כזה מספקת מראה צעיר ועדין, מתאים לכל סגנון לבוש ולכל אירוע.

 

שרשרת יהלומים עם שיניים 

שרשרת יהלום 4 שיניים ,או 3 שיניים וכן הלאה – היא שרשרת עם יהלום גדול אחד, אותו מחזקים אל התליון בעזרת אלמנטים זעירים, דמויי שיניים (אם כי באנגלית הם מכונים דווקא “קלשון”) המקיפים את היהלום ומצמידים אותו אל התליון. אפשר למצוא גם שיבוץ יהלום עם 10 שיניים, אך היופי בסגנון עיצוב זה הוא שהיהלום לא מוקף בכמות גדולה של מתכת ולכן הוא משקף את האור בצורה מרשימה יותר.

לסיכום, אפשר לראות שקיימים סגנונות עיצוב מרכזיים של שרשראות יהלומים, אבל בכל סגנון מרכזי כזה, יש עוד מגוון רחב של עיצובים, הכל בהתאם ליד הדמיון של המעצב ולביקוש מצד הלקוחות.

 

רוצים לגלות איזה סגנון שיבוץ של שרשרת יהלומים יכול להתאים לכם? היכנסו לקטלוג, או צרו איתנו קשר למידע נוסף!

דילוג לתוכן