בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

טבעות אירוסין קלאסיות

כולנו רוצים להרגיש שיש לנו בחירה. כשזה מגיע לחתונה שלנו, העובדה הזו נעשית נכונה מאי פעם. אנו רוצים להבטיח שהכול יהיה מושלם ושהיום שלנו, יהיה באמת הכי שלנו שרק אפשר. אחרי הכול, זו היכולת שלכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם שאפשרה לזוגיות שלכם לפרוח. לכן, זה כלל לא מפתיע שגם כשזה מגיע לטבעת האירוסין, אנחנו רוצים לוודא שטווח הבחירה שלנו יהיה רחב. עם זאת, העושר העצום שזמין כיום יכול לפעמים גם להיות מאוד מבלבל. זה הזמן לשאול את עצמכם מי אתם, מה אתם אוהבים באמת ולוודא שהטבעת החדשה אכן תגלם את כל ההיבטים האלה. אז מה הופך בעצם טבעות לטבעות אירוסין קלאסיות? האם זה סוג המתכת שנשתמש בה? אופן השיבוץ של היהלומים? עיצוב הווינטאג’? כאן, ניכנס אל עובי הקורה.

מה מאפיין טבעות אירוסין קלאסיות?

כולנו יודעים שלקאסיקות מנצחות תמיד. אחרי הכול, זו הסיבה שהן הפכו לקלאסיקות. יש עיצובים ושילובים מסוימים שפשוט עומדים שוב ושוב במבחן הזמן. הסיבות לכך שאנו מעדיפים עיצובים מסוימים על פני אחרים הן מגוונות ואינן חד משמעיות ברובן. בסופו של דבר, יופי הוא עניין מסתורי. הניסיון, אמנם, מלמד אותנו שבתוך המסתורין הזה, יש כמה דברים שתמיד עובדים.

טבעות אירוסין קלאסיות לרוב יהיו מורכבות מעיצוב חישוק שטוח ויהלום מרכזי גדול בחיתוכים הבסיסיים יחסית. ברוב המקרים, ישובצו אבנים נוספות. אין ספק שבמובן הזה, להחליט שהולכים על טבעת אירוסין קלאסית יכול לסייע מאוד לצמצם את האפשרויות.

למי מתאימות טבעות אירוסין קלאסיות?

אם אף פעם לא השתגעת על עיצובים משוגעים ומנקרי עיניים ובא לך טבעת אירוסין עדינה וסולידית, המבחר שמציעות הקולקציות הקלאסיות יכול לקלוע בול למטרות שלך. זו הטבעת המושלמת לאלו מאיתנו שמבינות שהטבעת ממשיכה איתה הרבה מעבר לרגע שמתחת לחופה. זהו תכשיט יוקרתי ובולט שילווה את היד שלנו לאורך כל חיינו. לכן, כדאי שנוודא שנוח לנו איתה. עיצובים קלאסיים ישתלבו נהדר עם כל מלתחה ויחמיאו לצמידים וטבעות נוספות על היד, מבלי שתיווצר תחושת עומס או שנשדר צעקנות.

בסופו של דבר, אופנות באות והולכות. טבעת אירוסין קלאסית היא הבטחה שסמל האהבה שלכם תמיד יישאר רלוונטי, לא משנה מה ישתנה בעולם עיצוב התכשיטים. זה ממש לא אומר שהטבעת שלנו צריכה להיות משעממת. עם זאת, זה בהחלט פריט שקט יותר ומתאים לאלו שאוהבים את העוצמה שיכולה להיות לעתים קרובות בשקט.

איך בוחרים טבעות אירוסין קלאסיות?

אז אילו עיצובים הופכים טבעת לקלאסיקה? בעולם התכשיטנות, ישנם כמה סגנונות שנחשבים פעם אחר פעם לבחירות המובילות:

טבעות סוליטר

המונח סוליטר מתייחס לתכשיט הכולל יהלום בודד. למרות שטבעות בסגנון זה הן בדרך כלל פשוטות מבחינת עיצוב, הן מציעות מקום להתאמה אישית מכיוון שנוכל לבחור את חיתוך היהלום ואת משקלו. בנוסף, כמובן שנוכל לבחור את המתכת ממנה תהיה עשויה הטבעת. אמנם בטבעות אירוסין קלאסיות זהב צהוב הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר, אך ישנם גם לא מעט עיצובים מהממים בעלי מראה קלאסי גם עם פלטינה או זהב לבן. טבעות אירוסין סוליטר הן בחירה מצוינת למינימליסטים. הן יעניקו את הניצוץ היוקרתי מבלי לנקר עיניים. כך, נוכל תמיד לשלב איתה שעון מעודן ויוקרתי או צמיד בעל עיצוב יותר אקסטרווגנטי.

שלוש אבנים

טבעת בה משובצות שלוש אבנים מייצגות את העבר, ההווה והעתיד שלכם. זהו עיצוב מבוקש בקרב הסנטימנטליים יותר שבינינו. נוכל לשלב שלושה יהלומים, או כמה סוגים של אבני חן.

שיבוץ הילה

אם גם בעיניך היהלום הוא הלב של הטבעת, אין ספק שמדובר בעיצוב האידיאלי עבורך. היהלום מונח על גבי כן בולט וסביבו משובצים יהלומים קטנים יותר היוצרים סביבו הילה זוהרת. הסגנון הזה מגיע במגוון רחב של עיצובים ומשתלב יפה עם כל צורה או חיתוך כגון יהלום עגול או יהלום בחיתוך פרינסס. זוהי דרך נהדרת להפוך את היהלום שלך לגדול מהחיים.

צבע המתכת הנכון יכול לעשות את כל ההבדל

גם אם העיצוב קלאסי, ממש לא חייבים ללכת על מתכות שמרניות. בבחירת טבעות אירוסין קלאסיות זהב לבן, פלטינה וזהב ורוד מככבים כיום וכמובן שנוכל גם לשלב בין כמה מתכות. בחירת הגוון של המתכת תסייע לך ביתר קלות להתאים את אבני החן ואת היהלום.

גווני כסף כגון זהב לבן ופלטינה נהדרים עבור אלה שנמשכים לגוונים קרירים יותר. מתכות אלו עמידות להפליא ומשלימות נהדר את גווני העור הקרירים יותר. זהב ורוד וצהוב ישרו חמימות נעימה ויעניקו מראה וינטאג’ עתיק ואצילי.

לבחור יהלום מנצח

גם עיצוב היהלום ישתנה באופן משמעותי בין עיצובי הטבעת השונים. יהלום אחד מרכזי פותח לך הרבה יותר אפשרויות כשזה מגיע לחיתוכים. עם זאת, אם נלך על שלוש אבנים או מספר שיבוצים, כדאי שנלך על משהו סולידי יותר כדי לשמור על המראה הקלאסי של הטבעת. גם אם הטבעת קלאסית, זה ממש לא אומר שלא נוכל ללכת על אפשרות מודרנית ובת קיימא כשזה מגיע ליהלום. ניתן ללכת על יהלום מעבדה בעיצוב קלאסי וליהנות מאבן ברמה הגבוהה ביותר ללא חשש לנזקים האקולוגיים שמיוחסים לעתים קרובות ליהלום הטבעי.

הלב בכל פעם מחדש. 

תוכן עניינים

הדגמים הקלאסיים שיישארו בזיכרון לנצח

Green Diamonds היא הכתובת האידיאלית שלך לטבעות בעלות מראה נצחי. אנו מעמידים לרשותך קולקציית טבעות אירוסין קלאסיות שילוו אותך לכל אורך חייך וירוממו את

 דגם אנדריאה שלנו

משלב 10 יהלומי מעבדה קטנים המעטרים את צידי הטבעת לצד יהלום בחיתוך עגול ומהווה קלאסיקה בלתי נשכחת.

טבעת אירוסין קלאסית

 אנדריאה

החל מ- 4,990
  • משקל יהלום מרכזי 0.51- 4,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 0.75- 5,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.01- 8,500 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.51- 16,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 2.01- 19,990 ₪
פופולרי

לחובבי הסוליטר, דגם לורי הוא הבחירה האידיאלית.

יהלום מעבדה בחיתוך טיפה בדרגת ניקיון גבוהה במיוחד מהווה את העילית שבטבעות הקלאסיות.

טבעת אירוסין קלאסית

 לורי

החל מ- 3,990
  • משקל יהלום מרכזי 0.51- 3,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 0.75- 4,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.01- 7,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.51- 15,990 ₪
פופולרי

רוצה ללמוד עוד על מבחר הדגמים שלנו? אנו מעמידים לרשותך קטלוג טבעות אירוסין עם מגוון דגמים קלאסיים. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר כעת.

דילוג לתוכן