בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

טבעות אירוסין מיוחדות

כבר תקופה ארוכה שאתם חולקים את חייכם. סביר מאוד להניח שלמדתם המון על עצמכם, על הדברים החשובים באמת ועל מהי אהבה, חברות וכבוד הדדי. אם הגעתם לשלב הזה, סביר להניח שהמילה “חתונה” היא כבר מזמן לא מילה גסה. החלטת לעשות את הצעד ולהציע לה למסד את האהבה שלכם? הצעד הראשון שלך יהיה למצוא את הטבעת המושלמת שתגרום לה להרגיש מיוחדת. זהו הרגע להשקיע את כל המחשבה ולבחור בפריט יוצא דופן שיקלע בדיוק לטעם, ההעדפות והתכונות שלה. כיום יותר מתמיד, זמינים דגמים מגוונים של טבעות אירוסין מיוחדות שירגשו וידהימו. לקראת אחד הרגעים המשמעותיים בחייך, חיברנו עבורך מדריך מפורט לבחירת טבעות יהלום מיוחדות שיתאימו בצורה מושלמת לחצי השני שלך.

מה מאפיין טבעות אירוסין מיוחדות?

טבעת אירוסין מהווה כבר מאות שנים סמל לאהבה ונאמנות נצחית. למרבה הצער, אם לא נקדיש מחשבה מעמיקה ומאמצים, גם רגע כה מקודש יכול להפוך לצפוי, גנרי ומשוכפל. כולנו חווינו את הערבים האלה, כשאנו נכנסים אל עוד אולם חתונות ורואים שוב את המנות הצפויות בקייטרינג, את העיצוב שראינו שוב ושוב ואפילו שמלת הכלה מעוררת בנו איזו תחושה של דז’ה וו. גם בעולם התכשיטנות והיהלומנות, יש לא מעט יצרנים ומשווקים כיום שמעניקים לנו עוד מאותו דבר. טבעות אירוסין מיוחדות מציעות לנו משהו אחר. במובנים רבים, זהו כמו ההבדל בין קניית בגד ברשת הלבשה ידועה, המייצרים פריטים בייצור המוני ובין רכישה בחנויות מעצבים.

מעבר לעובדה שטבעת כזו מביאה עמה הבטחה לאיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, היא מאפשרת לנו להבטיח שאנו מחזיקים בידינו פריט חד פעמי – בדיוק כמו הקשר שלכם. להבדיל מטבעות הנישואין בהן נדרש עיצוב שמרני יחסית, בטבעת אירוסין רק השמיים הם הגבול. ממש לא חייבים על העיצוב העגול הפשוט. נוכל ללכת על טבעת אירוסין אובלית או טבעת אירוסין מרובעת, לשלב כמה סוגים של מתכות ולשלב יהלומים בחיתוכים יוצאי דופן.

טבעות אירוסין מיוחדות – למי זה מתאים?

בכל חתונה, יש את ההיבטים שאנו בוחרים להשקיע בהם יותר ופחות. בסופו של דבר, המשאבים של רובנו מוגבלים. אם החלטת שטבעת האירוסין צריכה להיות יוצאת דופן וראויה להשקעה הגבוהה ביותר, אין ספק שטבעות אירוסין מיוחדות הן בדיוק הכיוון שכדאי ללכת בו. זהו המוצר האידיאלי לאלו מאיתנו שלא אוהבים ללכת בתלם. עם זאת, הרבה מעבר לכך, מדובר ברכישה חכמה יותר. אחרי הכול, טבעת היא אמנם סמל לאהבה, אך היא גם נכס יקר ערך. הייחודיות של הטבעת שלך משפיעה על הערך שלה לאורך השנים הן ברמה הסנטימנטלית והן בשווי השוק שלה.

איך כדאי לבחור טבעות יהלום מיוחדות?

ישנן היבטים רבים שנצטרך לקחת בחשבון במסע אחר הטבעת המושלמת. חלקנו נעדיף טבעות זהב מיוחדות בעיצוב או נעדיף לשלב מתכות שונות. עיצוב הטבעת, היהלומים המשובצים בה ותכונות ייחודיות שבה הם גורמים נוספים שנצטרך להכניס לתחשיב. אלו כמה טיפים יעילים שיסייעו לך לאורך כל תהליך קבלת ההחלטות.

אילו מתכות זמינות לטבעת האירוסין?

אין ספק שכשזה מגיע לטבעות אירוסין מיוחדות זהב לבן היא אחת מהבחירות הפופולריות ביותר. מצד שני, אם כבר החלטנו ללכת על משהו מיוחד באמת, אפשר להניח את הפופולריות בצד. כיום זמינות לך טבעות מעוצבות במגוון רחב של חומרים. ניתן ללכת על זהב ורוד, על פלטינה או לשלב בין כמה סוגים של מתכות. מצד שני, מתכת היא ממש לא הגורם היחיד שהופך את הטבעת שלך ליוצאת דופן. אם תמיד אהבת את המראה הקלאסי של הזהב, ניתן להשקיע את המחשבה בעיצוב או בשיבוצים. לכן, בבחירת טבעות אירוסין מיוחדות זהב צהוב הן לגמרי אופציה.

נקודות למחשבה

  • זהב ורוד הוא בעל מראה וינטג’ ומתאים לאוהבי הקלאסיקות שבינינו
  • זהב לבן ופלטינה משדרים איפוק, יוקרה ואלגנטיות
  • זהב צהוב משדר חמימות ועליזות וישתלב נהדר עם אבני חן צבעוניות

בחירת העיצוב של הטבעת

תכשיטנים שמכבדים את עצמם יוכלו להציע לך עיצובים בהתאמה אישית וילמדו את הצרכים שלך לעומק. ישנו מגוון רחב של טכניקות, דפוסי שיבוצים וסגנונות שנוכל לבחור מהם. אלו כמה שאלות שכדאי שנשאל את עצמנו לקראת הצעד הזה.

  • האם נרצה יהלום גדול אחד במרכז או שיבוץ בדוגמא ייחודית של מספר אבנים?
  • האם נלך על חישוק קלאסי או נבחר בצורה ייחודית?
  • האם נלך על צבע אחיד או שילוב בין כמה גווני מתכת?
  • איזה סגנון יתאים לכלה העתידית? משהו אלגנטי ופשוט? מודרני ופורץ גבולות? שווה שנקדיש לכך מחשבה.

בחירת היהלום לטבעת

בין אם נלך על שיבוץ צנוע ואלגנטי, או נלך על כל הקופה עם טבעת אירוסין 1 קראט שבמרכזה יהלום מרהיב, חשוב שנבצע מחקר מקדים ראוי ונוודא שאנו בוחרים באיכות. חשוב שנוודא שאנו מקבלים יהלום בעל דרגת טוהר גבוהה, עם צבע אחיד ועם תעודה המעידה על איכותו מטעם IGI. לאחר מכן, נוכל להתחיל להתבונן החיתוכים השונים ולהתחיל להתאים את צורת היהלום לעיצוב שבחרנו לטבעת.

תוכן עניינים

מגוון רחב של פריטים ייחודיים ליום המאושר בחייך

Green Diamonds מעמידה לרשותך טווח רחב של טבעות אירוסין בעיצובים ייחודיים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאורך כל הדרך, אנו מציבים לנגד עינינו מחויבות גבוהה לאיכות החומרים, חשיבה מחוץ לקופסא והתאמה להעדפות שלך.

חובבי הקלאסיקות הולכים להתאהב בטבעת “הלב הזוהר”

העשויה זהב צהוב ובלבה יהלום 0.75 קראט בחיתוך לב בדרגת ניקיון VS1.

טבעת אירוסין מיוחדת

 הלב הזוהר


החל מ- 3,990

  • משקל יהלום מרכזי 0.51- 3,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 0.75- 4,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.01- 7,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.51- 15,990 ₪


לפרטים ורכישה

פופולרי














טבעת “אריאנה”

היא אפשרות מרגשת וייחודית המשלבת את הקלאסיקה של הזהב בעיצוב עדין ודקיק עם יהלום אובלי במשקל 0.51 קראט בשיבוץ טפרים ייחודי שלא ניתן להתעלם ממנו.

טבעת אירוסין מיוחדת

 אריאנה


החל מ- 3,990

  • משקל יהלום מרכזי 0.51- 3,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 0.75- 4,990 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 1.01- 7,990 ₪


לפרטים ורכישה

פופולרי
























רוצה טבעת שמנצנצת באור יקרות?

טבעת “קנדל” היא אחת מהגאוות הגדולות שלנו

על מבנה הטבעת הרחב, משובצים משני צדדיה יהלומים המשווים לה מראה נוצץ ויוקרתי ובמרכזה – יהלום גדול בשיבוץ יוצא דופן. מדובר ביצירה  של פעם בחיים.

טבעת אירוסין מיוחדת

 קנדל


החל מ- 2,500

  • משקל יהלום מרכזי 0.31- 2,500 ₪
  • משקל יהלום מרכזי 0.51- 4,250 ₪


לפרטים ורכישה

פופולרי












אנו מזמינים אותך ללמוד עוד על מגוון הטבעות הייחודיות שלנו בקטלוג טבעות אירוסין וליצור עמנו קשר עוד היום לכל שאלה נוספת.

דילוג לתוכן