בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

איך לגלות את מידת הטבעת של בת הזוג

אז קיבלת סופסוף את ההחלטה הגדולה: אתה עומד להציע לה! ועכשיו הגיע הזמן לקנות את טבעת האירוסין. אתה בחור מסודר וזה אומר שכבר עשית את כל המחקר שלך ואתה יודע בדיוק איזה סגנון של טבעת אירוסין אתה רוצה לרכוש עבור אהובתך. יש רק דבר אחד קטן שמעכב אותך… אתה לא יודע מה מידת הטבעת שלה! למזלך, ישנן טקטיקות רבות ושונות בהן אתה יכול להשתמש כדי לגלות את גודל הטבעת שיתאים לזוגתך ואת כולן נסקור במאמר שלפניך.

 

 

טיפ 1: השאל את אחת הטבעות הקיימות שלה

אחת הדרכים הקלות יותר שתוכל לגלות באמצעותה מה גודל הטבעת המושלם עבור בת זוגך, היא למצוא את אחת הטבעות שלה ולשאול אותה באופן זמני. בדרך כלל לא היינו מציעים לך לקחת מבת הזוג משהו ששייך לה ללא רשותה, אבל במקרה הזה, אנחנו סבורים שזה למטרה טובה. 

בהקשר זה – חשוב מאוד לדעת על איזו אצבע ויד זוגתך עונדת את הטבעת המסוימת, ויש לכך כמה סיבות שונות. ראשית, היד הדומיננטית של האישה שלך עשויה להיות גדולה יותר מהיד הפחות דומיננטית שלה. כמו כן, לכל אחת מאצבעותיה גודל טבעת שונה. אם תספר זאת לתכשיטן, הוא יוכל לסייע לך להגיע לגודל משוער בהתאם ליד ולאצבע שעליהן היא עונדת בדרך כלל את הטבעת. 

 

ברגע שהטבעת שלה נמצאת ברשותך, אתה יכול לעשות אחד משלושה דברים בהתאם למשך הזמן שעומד לרשותך:

 

  1. אם זוגתך נסעה לכמה ימים, תוכל לקחת את הטבעת לצורף מקומי כדי שימדוד אותה באופן מקצועי.
  2. אתה יכול אפילו לקנות מד קוטר לטבעות (סייזר) משלך באינטרנט כדי למדוד את גודל הטבעת בבית בעצמך.

    3. אולם אם יש לך אפשרות לשאול את הטבעת לזמן קצר בלבד  לפני שהיא מבחינה בכך, תוכל למקם את הטבעת על פיסת נייר ולשרטט עיגול סביב ההיקף הפנימי שלה. שרטוט כזה יכול לעזור לתכשיטנים להבין את גודל הטבעת הרלוונטי. עם זאת, יתכן ששיטה זו לא תביא לתוצאות המדויקות ביותר, אז חשוב לשים לב שמסמנים את ההיקף הפנימי של הטבעת באופן מדויק ככל הניתן. 

 

כמובן, לקבלת התוצאה הטובה ביותר, הכי טוב להשאיל את הטבעת עצמה מבת הזוג ולמדוד אותה בכלים מקצועיים בחנות התכשיטים.

 

 

טיפ 2: בקש עזרה מקרובות משפחה או חברות שלה

שווה להכניס את החברות וקרובות המשפחה של ארוסתך לעתיד בסוד העניינים. לפני הכל,

הן כנראה ישמחו ויפרגנו לך, ואולי אף יוכלו לשתף אותך בהמלצות לבחירת טבעת אירוסין שתתאים לטעם שלה. יתרה מכך, יתכן כי אחת מהחברות שלה, האחיות או האם של זוגתך רכשו עבורה טבעת במתנה בשלב כזה או אחר, ויוכלו לעזור לך בנושא המידה. אולם חשוב כמובן לוודא שאתה יכול לסמוך על בנות בריתך לחלוטין עם הצעת הנישואין הסודית שלך. התוצאה הגרועה ביותר כאן תהיה אם אחת מהן תחשוף בטעות את כוונתך להציע נישואין באוזני הכלה לעתיד. אם אתה מכיר היטב את חברותיה ובנות משפחתה ויודע שהן יוכלו לשמור על הצעת הנישואין בסוד, הרי שלבקש מהן עזרה בבחירת טבעת האירוסין ומציאת מידת הטבעת, זה רעיון חכם.

 

 

טיפ 3: להעלות את הנושא בהקשר אחר

טקטיקה זו תדרוש ממך מיומנות מסוימת של מדובב. חושב שיש לך את זה? אם אתה סבור שאתה יכול לגרום לזוגתך לחשוף באוזניך את גודל הטבעת שלה או למסור לך את אחת הטבעות שלה מרצונה, מבלי להסגיר את תוכניותיך, לפני הכל – שאפו, במוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים זקוקים לאנשים מסוגך… אבל צחוק בצד – מדובר בטכניקה אידאלית למציאת גודל הטבעת שלה.  איך עושים זאת? יצירתיות היא מילת המפתח. למשל, תוכל לבקש מזוגתך להשאיל לך את אחת הטבעות שלה, תחת הטענה שאתה מחפש טבעת כמתנה לאחותך, לאמא, לקרובת משפחה אחרת וכדומה.

 

 

טיפ 4: שיחת בנות

טקטיקה זו היא עוד דרך שבה חשוב מאוד לסמוך על מי שתכניס בסוד העניינים.
קצת יותר קל לגייס את עזרתן של החברות של זוגתך מאשר לנסות ולהגניב את השאלה לשיחה, כי יתכן שזה יעורר פחות חשד מצידה. אחת הדרכים לעשות זאת היא אם יש לה חברה שרק התארסה. בקש מאותה החברה להציע לבת זוגך למדוד את הטבעת שלה. אם התמזל מזלך ושתיהן באותה המידה – זכית! כל שנותר לך הוא לברר עם החברה מה גודל הטבעת שלה ומשם הדרך לטבעת אירוסין במידה הנכונה לזוגתך סלולה לך. אולם אם אתה רק יודע שהטבעת של חברתה קטנה על אצבעה או ההיפך, אתה עדיין נשאר עם מגוון גדלי טבעות אפשריים. אפשרות נוספת היא לבקש מאחת החברות של זוגתך להתעניין בטבעת שבת הזוג שלך עונדת ולבקש למדוד אותה. מדובר באותו הקונספט, רק הפוך.

 

 

טיפ 5: השווה את גודל האצבע שלה לשלך

טקטיקה נוספת היא להסתכל על גודל האצבעות שלה בהשוואה לשלך. אתה יכול לעשות זאת פשוט על ידי סקירה של כף ידה מבלי שהיא תחשוב יותר מדי על מעשיך. רמת הקושי בכך היא נמוכה ביותר, אך הסיכוי לטעויות הוא גבוה. אולי תבחין שיש לך אצבעות בגודל דומה לשלה או שהאצבעות שלה קצת יותר קטנות מן האצבעות שלך. במקרה כזה תוכל לבדוק את גודל הטבעת שלך ולנסות להתקדם על בסיס המידה שלך. אתה יכול גם לנסות את הטבעות שלה בחשאי על הקמיצה שלך (האצבע השנייה מהזרת שלך) ולראות אם היא מתאימה, ואז למדוד את האצבע שלך! 
כן, זה אכן עובד במקרים מסוימים, אבל קח בחשבון שאתה עשוי גם להגיע לתוצאות לא מדויקות. 

 

 

טיפ 6: פשוט תשאל!

אוקיי, אז כל העניין של המאמר הזה היה לכאורה לעזור לך למצוא את גודל הטבעת של בת הזוג שלך מבלי לעורר את חשדה. עם זאת, כשמדובר בעניין גדול כמו הצעת נישואין, לפעמים הפתרון הטוב ביותר הוא… להיות ישיר. כן, כן.הרבה זוגות מדברים היום בפתיחות על תכניותיהם לחיים משותפים ואם תחשוב על זה, יש סיכוי לא מבוטל שהנושא עלה גם בשיחות שלכם. כך שבפעם הבאה שאתם מדברים על חתונה או נישואין פשוט… תשאל אותה.

 

זה לא אומר שאתה לא יכול לשמור את ההצעה עצמה בסוד ולהפתיע אותה בענק עם המועד והאופן שבו תבחר להעלות את השאלה בפניה. 

 

 

מצאת את המידה? זה הזמן להפתיע אותה עם טבעת אירוסין בשיבוץ יהלום מעבדה

יהלומי מעבדה הם הדבר הבא בתחום טבעות האירוסין, והם מתומחרים בדרך כלל בעלות נמוכה משמעותית מיהלומים רגילים. למרות ההבדלים במחיר, מדובר ביהלומים מפוארים ממש כמו עמיתיהם הטבעיים, והם בעלי ברק, ניצוץ, יופי ועמידות זהים ליהלום טבעי. בזכות האיכות הגבוהה והעלות הנמוכה של יהלומים מעשה ידי אדם בהשוואה ליהלומים רגילים, הבחירה בטבעת אירוסין בשיבוץ יהלום מעבדה, מאפשרת לך ללכת על יהלום גדול ואיכותי יותר, מבלי לקרוע את הכיס.
כך תרוויח מכל הכיוונים: גם תשיג עבורה טבעת אירוסין משודרגת, וגם ישאר לך תקציב להפתעות הנוספות שתכננת כחלק מהצעת הנישואין שלך. בהצלחה!

 

דילוג לתוכן