בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

מקומות להצעת נישואין

הצעת נישואין היא אירוע של פעם בחיים (אצל רובנו, לפחות) ולכן אנחנו משקיעים מחשבה רבה בהפיכת הרגע הזה לרגע גדול מהחיים. אז לרגל המאורע המרגש והחד פעמי הזה, רקחנו עבורכם מדריך עם רעיונות למקומות להצעת נישואין, שיאפשרו לכם להגשים עם החצי השני שלכם את החלומות הכי פרועים. 

מקומות להצעת נישואין – הצעת נישואין בשחקים

 

אם חיפשתם דרך מדליקה ומקורית להרים את הצעת הנישואין שלכם לגבהים חדשים של ריגוש, הרי שטיסה חווייתית בכדור פורח היא דרך מדהימה לעשות זאת! טיסה בכדור פורח היא חוויה יוצאת דופן ועוצמתית (בהנחה שאף אחד מכם לא סובל מפחד גבהים), שתישא אתכם גבוה מעל הנופים היפים ביותר בישראל, ותחשוף אתכם למראות שקשה להישאר אדישים אליהם.

 

כשתגיעו לנקודה הכי גבוהה במסע שלכם, זה הזמן שלכם לכרוע ברך, ולהסב את תשומת הלב של בחיר/ת לבכם מנופי הארץ אל הטבעת שבידכם. בחוויית הטיסה בכדור פורח ניתן לשלב גם שמפניה, ערכת פיקניק או צילומים מהאירוע במרבית המקרים, כך שאין לנו ספק שתישארו ב”היי” אחרי שתנחתו על הקרקע.

 

הצעת נישואין על חוף הים

 

דמיינו שאתם מטיילים עם החצי השני שלכם על חוף הים בשעת השקיעה, כשפתאום בני זוגכם מגלים על שפת המים בקבוק שבתוכו מגולגל מסר מסתורי. כשבני זוגכם ישלפו את הפתק מתוך הבקבוק הם יופתעו לגלות שהמסר המרגש מיועד בעצם עבורם! אתם יכולים לדמיין את דמעות ההתרגשות שיעלו בעיניהם כשהם יפנו אליכם את מבטם ויקלטו שאתם כורעים ברך לידם, עם טבעת אירוסין מנצנצת בידכם

הצעת נישואין בחווה

 

אם החצי השני שלכם ממש אוהב/ת בעלי חיים, תוכלו לערוך את הצעת הנישואין בחוות שיקום והצלה של חיות בר או בעלי חיים שחולצו מתעשיית המוצרים מהחי. אין דבר נוגע יותר מלהציע נישואין לאדם שאתם רוצים לחלוק עימו את שארית החיים, במקום שכולו חמלה ואהבה לבעלי חיים. 

 

הצעת נישואין בברודוויי (כמעט)

 

אם בני זוגכם הם חובבי מחזות זמר מושבעים, אין לנו ספק שהם יעריכו את הרעיון הבא להצעת נישואין: פלאש מוב (Flash Mob) שמתארגן במיוחד עבורם במקום ציבורי עם קהל שפוצח בריקוד קבוצתי ושירה לצליליו של השיר שלכם שמתנגן ברקע. אל תהססו לשלב בהצעה התיאטרלית הזו את כל החברים וקרובי המשפחה שלכם. אפשר גם לבקש מהמשתתפים להחזיק בידיהם שלטים עם אותיות שירכיבו ביחד את השאלה: “התנשא/י לי

 

הצעת נישואין בחנות ספרים

 

הרעיון הבא הוא קונספט מושלם להצעת נישואין עבור מי שמאוהב בתולעת ספרים. קחו את בני זוגכם לחנות הספרים החביבה עליהם, ובזמן שהם מרפרפים על מדפי הספרים בחיפוש אחר ספר חדש, כוונו אותם לספר ספציפי על המדף ובקשו מהם להקריא לכם את התקציר בגב הספר.

 

כמה מופתעים הם יהיו לדעתכם, כשיגלו תמונה משותפת שלכם על הכריכה ולצידה הכותרת: “הסיפור שלנו”? הרעיון הוא כמובן להדפיס לקראת הצעת הנישואין אלבום שיגולל את סיפור האהבה שלכם עם תמונות מרגשות של הרגעים הכי יפים שחוויתם ביחד. ואיך הסיפור הזה יסתיים? אתם ודאי שואלים. ובכן, זה כבר תלוי לגמרי בבני הזוג שלכם, כמובן. בדף האחרון בספר תופיע השאלה “התינשא/י לי?” וכשבני זוגכם יסתובבו אליכם המומים ונרגשים, אתם כבר תהיו מוכנים עם טבעת האירוסין.

 

הצעת נישואין בהופעה

 

אחת הדרכים המרגשות ביותר לבטא את האהבה שלכם לבני זוגכם, היא באמצעות שיר אהבה. אם יש לכם כישרון שירה, תוכלו לשיר עבור בחירי לבכם שיר שהם אוהבים במיוחד או שכתבתם במיוחד עבורם במסגרת הצעת הנישואין שלכם. כמובן, ניתן גם להקליט את השיר באולפן מקצועי, או לבחור לשיר אותו בהופעה חיה בליווי כלי נגינה או בלוויית החברים ובני המשפחה.

 

כמובן, המקום האידאלי לעשות זאת, הוא במסגרת הופעה אמיתית, של אמן ששניכם אוהבים. אם תצליחו לשכנע את ההפקה להעלות אותך לבמה כדי שתוכל להציע נישואין, בזמן שהזמר או הלהקה מבצעים את השיר שלכם, שיחקתם אותה בענק.

 

הצעת נישואין בחיפוש אחר המטמון

 

חובבי חדרי בריחה וחידות? מה דעתכם על הצעת נישואין במסלול הרפתקני של משחק חפש את המטמון? הרעיון הוא לפזר ברחבי הבית או סביב השכונה שלל רמזים וחידות שבני הזוג שלכם יצטרכו למצוא ולפתור, כשכל אלו יובילו אותם בסופו של עניין לנקודת ציון חגיגית שבה תמתינו אתם עם טבעת אירוסין והשאלה הסופית בסדרת החידות שהם פתרו (נחשו מה היא). 

 

ניתן כמובן להרחיב את שטח החיפוש גם מחוץ לאזור הבית והשכונה. למשל, לפזר רמזים במקומות שונים שחוויתם בהם רגעים משמעותיים בזוגיות שלכם. בנקודת הציון האחרונה במסלול החידות שלכם, יוכלו להמתין איתכם כל בני משפחתכם והחברים שלכם, מה שישדרג את רגע הצעת הנישואין בכמה רמות נוספות.

 

הצעת נישואין במקום המיוחד שלכם

 

לפעמים כל הגימיקים פשוט מיותרים. יש לא מעט אנשים שאינם בעניין של הצעת נישואין עתירת פירוטכניקה ושיגועים, אלא יעדיפו לשמוע מבני זוגם את השאלה הגדולה דווקא בסביבה אינטימית, שקטה, וצנועה. אתם כמובן מכירים את בני הזוג שלכם הרבה יותר טוב מאיתנו. לכן, אם אתם מאמינים שהצעת נישואין כנה ופשוטה, היא מה שיקנה את ליבם, תוכלו להציע להם להינשא לכם בכל מקום שאתם אוהבים לבלות בו ביחד:

 

בין אם מדובר במסעדה החביבה עליכם, בחיק הטבע או על הספה בסלון שלכם. האירוע המרגש יכול לקרות במחיצת החברים הכי טובים שלכם או בנוכחות בני משפחתכם – וכמובן, אפשר גם בהרכב מצומצם הכולל רק אתכם. כך או כך, הדבר הכי חשוב בהצעת הנישואין שלכם הוא שתהיו שם שניכם, עם המילים הנכונות וטבעת אירוסין מושלמת.

 

זכרו שבהצעת נישואין ה”איך” חשוב לא פחות ממקומות להצעת נישואין

 

בין אם אתם מתכננים להציע נישואין באוויר, בים, ביבשה או בבית, יש דרך אחת בטוחה ובדוקה לגרום לבני זוגכם לומר לכם “כן”, והיא: לבחור בטבעת האירוסין המושלמת. טבעות אירוסין משובצות ביהלומי מעבדה, הן טבעות אירוסין יוקרתיות ויפהפיות, בשיבוץ יהלומים הזהים לחלוטין ליהלומים טבעיים.

 

יהלומי מעבדה הם בחירה ידידותית גם לסביבה וגם לארנק. בזכות העובדה שמחירם של יהלומי סינטטים הוא נמוך בכחמישים אחוז בממוצע, ממחירם של יהלומים טבעיים ברמת איכות זהה, תוכלו לבחור עבור בחירי ליבכם, טבעת אירוסין עם יהלום גדול ואיכותי יותר במסגרת התקציב העומד לרשותכם, ולא רק זה – עוד ישאר לכם עודף שאותו תוכלו להשקיע בהצעת הנישואין שלכם.

 

הצעת נישואין היא אחד הרגעים המכוננים במערכת היחסים של כל זוג, ובשאיפה – מדובר בחוויה של פעם בחיים. לכן חשוב להשקיע בתכנון ההצעה, כדי שגם אתה וגם זוגתך תזכרו את הרגע הזה לתמיד בתור החוויה הכי מרגשת, מפעימה ומקורית – משהו שתרצו לספר עליו לנכדים שלכם, בבוא העת. אז קיבלת את ההחלטה, מצאת את ה-טבעת מבין שלל טבעות אירוסין, אבל לא בטוח איך להציע? במדריך הבא תוכל למצוא 10 רעיונות מהממים להצעות נישואין מקוריות במיוחד, שיעניקו לך השראה בתכנון הצעת הנישואין המיוחדת שלך לבת זוגך. הנה זה מגיע.

 


הצעה מס’ 1: הספרותית

 

מציע נישואין לתולעת ספרים? הצעות נישואין מקוריות צריכות קודם כל להתאים לאישה. דמיין את התרחיש הבא: אתה לוקח אותה לחנות הספרים החביבה עליה, ובזמן שאתם עוברים יחדיו על מדפי הספרים בחיפוש אחר חומרי קריאה חדשים, אתה מצביע על ספר מסוים ש”נראה לך מעניין” ומציע לה לשלוף אותו מהמדף ולקרוא את התקציר. בת זוגך לוקחת לידיה את הספר עליו המלצת, ומגלה להפתעתה תמונה שלה ושלך על הכריכה עם הכותרת: “הסיפור שלנו”. מדובר בספר שמגולל את סיפור ההיכרות והאהבה שלכם עם תמונות מרגשות מהרגעים הכי מרגשים שחוויתם יחדיו. איך הסיפור מסתיים? זה תלוי רק בה, כמובן. בדף האחרון של הספר תהיה מודפסת השאלה “התינשאי לי?” וכשהיא תסתובב אליך בעיניים בורקות מהתרגשות, אתה כבר תהיה מוכן עם הטבעת ביד.

 

הצעה מס’ 2: המעיפה

 

אם חיפשת דרך יצירתית לקחת את הצעת הנישואין שלך לשיא, טיסה בכדור פורח היא הדרך המושלמת לעשות את זה! מדובר בחוויה מדהימה ויוצאת דופן (בהנחה וזוגתך אינה סובלת מפחד גבהים), שתיקח אתכם גבוה מעל הנופים הכי יפים בארץ, ואין לנו ספק שהיא תתרגש. כשתגיעו לנקודה הגבוהה ביותר, זה הזמן שלך לרדת על ברך אחת, ולהסיט את מבטה של אהובתך מנופי ישראל אל עבר הטבעת שבידך. במסגרת חוויות טיסה בכדורים פורחים בארץ, מוצעות בדרך כלל גם חבילות הכוללות שמפניה, ערכת פיקניק וצילומים מהאירוע עבור הזוגות האוהבים, כך שהראש שלכם יישאר בעננים גם אחרי שתחזרו לקרקע.

 

הצעה מס’ 3: המרגשת

 

אם בת הזוג שלך ממש אוהבת בעלי חיים, תוכל להציע לה נישואין בעזרת חיית המחמד שלך או שלה. רעיון נוסף הוא לארגן הצעת נישואין מרגשת במקלט לבעלי חיים שהיא פעילה בו או בחוות הצלה ושיקום של חיות בר או חיות משק שחולצו מתעשיית המזון מן החי. אין דבר יותר נוגע ללב מלהציע לאהובתך נישואין במקום שכולו אהבה וחמלה לבעלי חיים.

 

הצעה מס’ 4: האקסטרימית

 

בורכת באישה חובבת אקסטרים? הרעיון הבא יכניס לרגע המרגש שלכם תוספת של אדרנלין:
הצעת נישואין במצנח רחיפה או צניחה חופשית! אין כמו להצניח את האישה האתגרית שלך מגבוה ולקבל את פניה על הקרקע עם שלט ענקי שבו השאלה: “התינשאי לי?”. חשוב כמובן לדאוג לליווי מקצועי של מדריך מוסמך בכל פעילות רוויית אדרנלין בה תבחר עבור הרגע המרגש שלכם.

 

הצעה מס’ 5: המאתגרת

 

החברה שלך מכורה לחדרי בריחה, פאזלים וצפנים? הצעות נישואין מקוריות יהיו חייבות לקחת את זה בחשבון! הנה רעיון שהיא תהנה ממנו במיוחד:
הצעת נישואין בסגנון הרפתקני של חדר בריחה ביתי או משחק חפש את המטמון יצירתי.

איך מארגנים דבר כזה? מפזרים בבית או ברחבי השכונה רמזים וחידות שבת הזוג שלך תצטרך לאתר ולפתור, כשכל אלו מובילים אותה בסופו של דבר למיקום חגיגי בו תמתין לה אתה – עם טבעת אירוסין והשאלה האחרונה בסדרת החידות שהיא פתרה (נחש מה היא).

 

אפשר כמובן להרחיב את המשחק גם אל מחוץ לבית וסביבתו. למשל, לפזר את הרמזים בנקודות ציון שחוויתם בהן רגעים וחוויות משמעותיים בזוגיות שלכם. בנקודה האחרונה, יוכלו להמתין איתך כל בני המשפחה והחברים שלכם, מה שיהפוך את רגע ההצעה למרגש אף יותר.

 

הצעה מס’ 6: הסוחפת

 

מטפח זוגיות עם בת ים קטנה? דמיין שאתה מטייל איתה על החוף לאור השקיעה, ופתאום היא מגלה על קו המים בקבוק ובתוכו פתק מסתורי. היא שולפת את הפתק מהבקבוק ומתחילה לקרוא את ההודעה שבתוכו… תוך שניות ספורות היא מבינה שהמסר המרגש שבתוכו נועד בעצם עבורה. היא מביטה אליך בהתרגשות וקולטת אותך כורע ברך לידה, כשטבעת יהלום נוצצת בידך.
אנחנו לא מכירים בחורה שלא תיסחף מהתרגשות עם כזו הצעה

 

 

הצעה מס’ 7: המרקידה

 

מאוהב בחובבת מחזות זמר? הנה סצינה שאתה ודאי מכיר: אתם מבלים במקום ציבורי, כמו בר או מסעדה, כשלפתע נשמע ברקע השיר שלכם, וקבוצת אנשים מתחילה לרקוד סביבכם.
לאט לאט מתאסף לו פלאש מוב (Flash Mob): קהל שפוצח בריקוד תיאטרלי קבוצתי, וכולל בתוכו את כל החברים ובני המשפחה שבאו לסייע לך להציע נישואין לבת זוגך.

 

הצעה מס’ 8: המונפשת

 

לכל זוג יש את הרגעים המיוחדים לו ואנחנו בטוחים שגם לכם. מה מתוק ונוסטלגי יותר מהצעת נישואין שמאגדת את כל החוויות המרגשות שחוויתם יחד בסרטון מרגש אחד? הסרטון, מן הסתם לא חייב להיות דווקא אוסף של קטעי וידאו שונים. אתה יכול לערוך אותו בתור אנימציית סטופ מושן,

 

שהיא טכניקת אנימציה שבה מצלמים חפצים בפריימים בודדים, ומזיזים אותם בין פריים לפריים כדי ליצור אשליה של תנועה. זוהי טכניקה שמאפשרת להנפיש שלל אובייקטים ודמויות כך שתוכל לשלב בסרטון חפצים ומזכרות שיש להם משמעות מיוחדת עבורכם (ובסופו תוכל כמובן לשלב את טבעת האירוסין). היופי בסרטוני סטופ מושן הוא שבאמת אין גבול לדמיון.

 

הצעה מס’ 9: המזמרת

 

אחת הדרכים הכי מרגשות להביע את האהבה שלך לבת זוגך, היא באמצעות מוסיקה, או ליתר דיוק: בתור שיר אהבה. אם יש לך כישרון שירה, תוכל לשיר עבורה שיר שהיא אוהבת או שכתבת במיוחד עבורה. כמובן, אפשר גם להקליט את השיר שלכם בהקלטה מקצועית באולפן, או לבחור לשיר אותו בהופעה חיה – רק אתה וכלי הנגינה שלך או בליווי של חברים ומשפחה. כמובן, אם בא לך להפתיע את אהובתך ממש בענק והיא לא מהמתפדחות – תוכל לנסות וליצור קשר עם אמרגן של זמר או להקה שאתה ובת זוגך אוהבים, ולבקש מהם להעלות אותך לבמה כדי שתוכל להציע לה נישואין, בזמן שהם מבצעים את השיר שלכם.

 

הצעה מס’ 10: האמיתית

 

לפעמים כל הגימיקים פשוט מיותרים. יש לא מעט נשים שאינן מצפות להצעת נישואין עתירת פירוטכניקה וזיקוקים, אלא יעדיפו לשמוע מבן זוגן את שאלת השאלות דווקא ברגע אינטימי, צנוע וכנה. אתה כמובן מכיר את האישה של חייך הרבה יותר טוב מאיתנו. לכן, אם אתה סבור באמת ובתמים שהצעת נישואין פשוטה ואמיתית, היא מה שיקנה את ליבה, תוכל לעשות זאת בכל מקום שהיא אוהבת – בין אם זה במסעדה החביבה עליה, בחיק הטבע או בסלון ביתכם. זה יכול לקרות בנוכחות החברים הכי קרובים או בני המשפחה שלכם – או כמובן בהרכב מצומצם שכולל רק אותה ואותך. בסופו של דבר, העיקר שיהיו שם טבעת אירוסין, היא, אתה, והמילים שהיא ממתינה לשמוע.

 

דילוג לתוכן