בשל המצב והמלחמה החלטנו להוריד עשרות אחוזים על כל היהלומים באתר

5 סגנונות של טבעות אירוסין פופולריות

טבעות אירוסין מגיעות במגוון עצום של סגנונות עיצוב – עם אבני ספיר או אודם, עם יהלומים לבנים, או שחורים, עם יהלום אחד גדול במרכז, או שורה של יהלומים קטנים מסביב לכל הטבעת.

 

זהב צהוב, או זהב לבן ואינספור עיצובים מרהיבים, שכולם נועדו לגרום לה להגיד לך “כן”.
אבל יש 5 עיצובים מרכזיים, של טבעות אירוסין שמהם יוצאים כל סגנונות העיצוב באשר הם:

 

טבעות אירוסין פאווה

טבעות אירוסין פאווה מאופיינות בסגנון שיבוץ ייחודי – יהלומים קטנים בצפיפות גבוהה, אשר לעיתים מקיפים את כל הטבעת ומשווים לה מראה מנצנץ, אך קליל וצעיר. בין אם מדובר על טבעת משובצת יהלומים יקרים במיוחד ובין אם מדובר על טבעת במחיר שווה לכל נפש, היא יוצרת אפקט בלתי נשכח ונשארת קלאסית ומרשימה גם אחרי שנים רבות.

 

טבעות אירוסין היילו

טבעות אירוסין היילו נחשבות לטבעות אירוסין בעיצוב קלאסי, של אבן גדולה מרכזית, אשר סביבה משובצות אבנים קטנות (ולכן השם – היילו=הילה, כמו הילה של אבנים קטנות המקיפות את האבן הגדולה) זהו אחד מסגנונות העיצוב האהובים ביותר לטבעות אירוסין ואפשר להבין למה.

 

טבעות אירוסין סוליטר

טבעות אירוסין סוליטר נחשבות לטבעות בעיצוב קלאסי, אשר במרכזן משובצת אבן אחת בודדת, בולטת ולרוב גם גדולה יחסית. העיצוב הזה מאפשר ליהלום, או אבן אחרת, להיות האלמנט הבולט בטבעת ולקבל את כל תשומת הלב. בזכות היותו סגנון עיצוב קלאסי, סוליטר מתאים כמעט לכל אישה, קצת כמו שמלת מיני שחורה.

 

טבעות אירוסין בסגנון יוקרתי

טבעת אירוסין יוקרתית יכולה להגיע במגוון סגנונות עיצוב – היא יכולה להיות עם יהלום גדול במרכז, כמו טבעת סוליטר, או עם יהלומים מסביב לאבן המרכזית, מה שמזכיר יותר טבעת וינטג’. הייחודיות של טבעות אירוסין יוקרתיות הוא גודל היהלום, או מספר גדול של יהלומים קטנים, אשר הופכים את הטבעת מרשימה יותר, נוצצת ויקרה למראה. טבעת כזו מתאימה לאנשים שרוצים להרגיש את היוקרה, שרוצים להרשים ולהתרשם, אבל לרוב פשוט מדובר על טבעות יפהיפיות במיוחד, מתאימות כמעט לכל אישה.

 

טבעות אירוסין וינטאג’

טבעות אירוסין וינטג’ מעוצבות בסגנון מיושן. לעיתים קרובות הן מעוצבות בסגנון סוליטר – עם אבן חן, או יהלום אחד גדול במרכז, עם או בלי יהלומים קטנים מסביב. אבל טבעות וינט’ג הן תמיד מרשימות במיוחד, אלגנטיות מאוד, מעוצבות בסגנונות מרהיבים ומיוחדים, שמעניקים להן אופי יוצא דופן, מתוך כל סגנונות העיצוב המקובלים לטבעות אירוסין.

 

לסיכום, אולי קיימים רק 5 סגנונות עיצוב מרכזיים של טבעות אירוסין, אבל בתוך כל סגנון כזה אפשר למצוא עולם ומלואו של עיצובים מגוונים, שמתאימים לכל יד, לכל אישה, לכל סגנון אישי ולכל תקציב.

 

בואו לגלות עולם שלם של עיצובים של טבעות אירוסין – אצלנו באתר, או צרו איתנו קשר למידע נוסף!

 

דילוג לתוכן